Z wiekiem nasza skóra zaczyna wyglądać gorzej – na twarzy pojawiają się pierwsze oznaki starzenia się, takie jak drobne zmarszczki, utrata sprężystości i napięcia, a także przebarwienia. Stosowanie dobrych kremów, zdrowa dieta, sport, a także dostateczna ilość snu pozwalają nam złagodzić te pierwsze ślady czasu odbite na naszych twarzach. Niestety efekty takich zabiegów nie są spektakularne, a często wręcz bywają znikome bądź w ogóle niezauważalne. Na szczęście medycyna estetyczna wyszła naprzeciw takim problemom. Dzięki urządzeniu Accent Prime już dziś jesteśmy w stanie znacznie złagodzić objawy starzenia i przywrócić skórze twarzy promienny, młodzieńczy blask.

Skąd się biorą zmarszczki?

Zmarszczki są oznaką, że nasz organizm się starzeje – jest to naturalny i nieodwracalny proces, ponieważ z wiekiem tracimy zdolność do samoregeneracji.  Dodatkowo, pojawianie się zmarszczek, bruzd i nieestetycznych przebarwień związane jest z niekorzystnym wpływem środowiska zewnętrznego:

• promieniowania UV,
  • zanieczyszczenia  powietrza,
  • paleniem papierosów,
  • nieodpowiednią pielęgnacją lub jej całkowitym brakiem.

O ile czynników zewnętrznych możemy się skutecznie wystrzegać, o tyle na niektóre rzeczy nie mamy wpływu.  Decydującą rolę w procesie starzenia się naszej skóry odgrywają geny. Do przyczyn szybszego pojawiania się zmarszczek można także zaliczyć zaburzenia hormonalne i niedobory witamin.  Niestety trudno wystrzegać się wszystkich czynników, które niekorzystanie wpływają na naszą skórę, a wyeliminowanie niektórych jest zwyczajnie niemożliwe. Na szczęście, dzięki urządzeniu Accent Prime, możemy skutecznie spowolnić czas, tak aby działał na naszą korzyść.

Technologia Accent Prime

Urządzenie Accent Prime posiada najwyższą, dostępną na rynku częstotliwość fali radiowej, w technologii UniPolar, a także niezwykle skuteczną, opatentowaną technologię ultradźwiękową. Accent Prime może działać zarówno ciepłymi, jak i zimnymi ultradźwiękami, podczas pracy jednej głowicy. W zależności od potrzeb, specjaliści używają technologii zimnych ultradźwięków, które niwelują oznaki starzenia, nie naruszając przy tym zdrowych tkanek lub technologii ciepłych ultradźwięków, dzięki czemu generowane są skompresowane fale ultradźwiękowe, powodujące wysoki poziom kawitacji.  Możliwe jest również stosowanie tych dwóch technik jednocześnie – dodają specjaliści z Kliniki Sthetic dr Jagielskiej. Niezwykle istotny jest fakt, że zabieg jest w pełni bezpieczny i może być przeprowadzany bez względu na fototyp skóry oraz jej grubość.  Zaletą jest również to, że procedura nie wymaga rekonwalescencji, a pacjenci od razu mogą wrócić do wykonywania codziennych czynności od razu po zabiegu.

Wskazania do przeprowadzenia zabiegu

• Utrata elastyczności skóry, większa skłonność do zmarszczek mimicznych.
  • Suchość i odwodnienie.
  • Zmarszczki i bruzdy.
  • Plamy pigmentacyjne i przebarwienia.

Jeśli zauważyłeś u siebie, któreś z tych objawów to zabieg Accent Prime jest dedykowany właśnie tobie.

Istnieje kilka przeciwwskazań do przeprowadzenia zabiegu, a należą do nich:

• ciąża,
  • nowotwory,
  • wszczepiony rozrusznik serca,
  • ciężkie i przewlekłe choroby wątroby, a także nerek,
  • zapalenia skóry w obszarze zabiegowym,
  • choroba niedokrwienna serca,
  • przebyty w przeszłości zawał mięśnia sercowego.

Aby dowiedzieć się więcej na temat przebiegu odmładzania twarzy, szyi i dekoltu urządzeniem Accent Prime, odwiedź stronę Kliniki Sthetic.