Depilacja laserowa to bardzo popularna wśród kobiet metoda walki z nadmiernym owłosieniem na różnych obszarach ciała. Nie ma w tym jednak nic dziwnego – to obecnie jedyny sposób na trwałe usunięcie włosków, co stanowi bardzo duże udogodnienie dla kobiet zmęczonych koniecznością ciągłego powtarzania zabiegów domowej depilacji czy usuwania owłosienia przy pomocy wosku lub pasty cukrowej w gabinecie kosmetycznym. Jeszcze do niedawna depilacja laserowa miała jedną wadę: choć pozwalała na stałe pozbyć się problemu odrastających włosków na ciele, wiązała się z pewnymi dolegliwościami bólowymi podczas zabiegu. To się jednak zmieniło po pojawieniu się na rynku pierwszego całkowicie bezbolesnego lasera do depilacji Motus Deka. Poznaj opinie na jego temat!

Depilacja laserowa bez bólu? Tak to możliwe!

Laser Motus Deka można z pełnym przekonaniem nazwać przełomowym urządzeniem w dziedzinie laseroterapii – specjaliści z warszawskiej Kliniki Miracki, którzy jako jedni z nielicznych dysponują laserem Motus Deka, przyznają, że to pierwszy laser, który nie naraża pacjenta na trudny do zniesienia ból podczas depilacji. Wynika to z jego wyjątkowych parametrów, które pozwalają dużo szybciej wychwycić w skórze chromofor melaniny niż w przypadku laserów starszej generacji. Ponadto, laser został wyposażony w specjalną szafirową płytkę, która chłodzi skórę do 15 stopni Celsjusza, co skutecznie minimalizuje odczucia bólowe. Pacjenci, którzy zdecydowali się na zabieg tym laserem, przyznają, że podczas zabiegu odczuwalny jest jedynie silny chłód (wynikający właśnie z działania szafirowej płytki), a także niewielkie, delikatne ukłucia w głębokich warstwach skóry. Motus Deka jest obecnie jedynym urządzeniem do depilacji laserowej, które cieszy się tak dobrymi opiniami nie tylko wśród pacjentów, lecz także lekarzy medycyny estetycznej.

Co z depilacją brazylijską, bikini i wąsika?

Jeszcze do niedawna bardzo dużym problemem dla pań okazywał się ból, który towarzyszył depilacji brazylijskiej, bikini i wąsika. To wyjątkowo wrażliwe miejsca, co sprawia, że wszelkie zabiegi wykonywane w ich rejonie mogą powodować nieprzyjemne dolegliwości bólowe. Okazuje się jednak, że laser Motus Deka pozwala na całkowicie bezbolesne usunięcie owłosienia również z tych miejsc, które do tej pory wywoływały u kobiet trudny do zniesienia ból. Pacjentki, które zdecydowały się na depilację brazylijską, bikini i wąsika urządzeniem Motus Deka, były pozytywnie zaskoczone jego skutecznym, a zarazem bardzo delikatnym działaniem.

Znieczulenie? Możliwe, ale niepotrzebne

Tak, jak w przypadku większości zabiegów z zakresu medycyny estetycznej, podczas depilacji laserem Motus Deka możliwe jest zastosowanie specjalnego znieczulenia. Specjaliści z Kliniki Miracki, mający największe doświadczenie w pracy z laserami do depilacji, odradzają jednak ten krok. Nie tylko z tego względu, że znieczulenie jest w tym przypadku całkowicie zbędne, ale też dlatego, że może wpływać na ukrwienie włosa, a tym samym zmniejszać skuteczność zabiegu. Pacjentkom szczególnie wrażliwym na ból specjaliści są jednak w stanie zaproponować inne rozwiązania ,,znieczulające”, np. specjalne systemy chłodzące, które zwiększają komfort podczas wykonywania zabiegu.

Więcej informacji na temat całkowicie bezbolesnego lasera do depilacji Motus Deka znajdziesz na stronie: